دسته بندی ها

سوالات متداول


حساب کاربری
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ:
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با
وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه نمایش حساب کاربری من به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که دربخش ویرایش حساب کاربری امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ:
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده
به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link
تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:
این گزینه در حال حاظر در دسترس نمی باشد در آینده این قابلیت اضافه خواهدشد. برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود واردشوید، سپس روی گزینه پیگیری سفارش کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان دادهشود.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ:
شما به صورت نقدی، بانکی ، پرداخت از طریق کارت عضو شبکه شتاب درب منزل یااینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحلهاطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید. 

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را  پرداخت کرد؟
پاسخ:
شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه مارکت شهر ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون
بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه
صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین،
کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران
زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه
اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
پاسخ:
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان
پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی به مشتری اعلام خواهد شد.

4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجامشود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ رابه صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتانبرگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.


6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه مارکت شهر  از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه مارکت شهر امن است؟
پاسخ:
پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این
شما نه تنها برای خرید از فروشگاه مارکت شهر که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی
برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
  -
با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید
از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر
باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  - قبل از ورود اطلاعات
از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئنشوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداریکنید.
  - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.


ارسال سفارشات
1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ:  تحویل کالا درب منزل یا در محل کار می باشد .

2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ:
 ارسال کلیه سفارشات رایگان میباشد.

3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:
بله ، شما میتوانید در  هنگام ثبت سفارش در قسمت پیام کاربر ، معین کنید
چه زمانی می خواهید سفارش را درب منزل تحویل بگیرید، از طریق تماس تلفنی باشما هماهنگ خواهد شد .

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ:  در صورت انتخاب گزینه ارسال فوری، سفارشات نیم ساعت تا 2 ساعت تحویل خریدار میگردد. و در صورت انتخاب گزینه ارسال زماندار، سفارشات راس روز و ساعت تعیین شده تحویل میگردد.


4- می‏‌توانم محصولی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه مارکت شهر به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ:
خیر . سفارشات مارکت شهر از انبارهای سطح شهر ارسال میگردد و امکان خرید حضوری وجود ندارد.

در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید از طریق لینک تماس با ما سوال خود را مطرح کنید.

پشتیبانی 09033998338
 

شماره تماس :
آدرس ایمیل : marketct4@gmail.com

سوپرمارکت آنلاین مارکت شهر (خمینی شهر)

سوپر مارکت آنلاین "مارکت شهر" با هدف خلق یک تجربه خرید اینترنتی سوپرمارکتی در حوزه کالاهای زود مصرف، از سال 1398 آغاز به فعالیت کرده است. در مارکت شهر تمام محصولات دارای تخفیف هستند و همواره کالاهای ارزان‌تری نسبت به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود است. با این وجود تخفیف‌های "حراج واقعی" را هیچوقت از دست ندهید. سبزیجات و صیفی جات تازه، کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، قند و شکر ،لبنیات و... با قیمت مناسب در دسترس هستند. لوازم آرایشی بهداشتی،لوازم مصرفی و .... برای مشتریان عزیز ارسال می‌شود. پکیج های مخصوص کودکان، سبد اساسی خانوار و... نیز در مارکت شهر با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میگردد.در این روزهایی که به دلیل کرونا رعایت موارد بهداشتی لازم است، مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی را می‌توانید از "مارکت شهر" سفارش دهید و با رعایت نکات بهداشتی، تحویل بگیرید. تمام سفارش‌های مارکت شهر کمتر از ۲ ساعت برای مشتریان عزیز ارسال می‌شود. در صورت نیاز به راهنمایی و یا حل مشکلات احتمالی با مرکز مشاوره وپشتیبانی مارکت شهر تماس بگیرید.  در ضمن کالاها به شهرهای دیگر در مقیاس عمده نیز ارسال میگردند و سوغات اصفهان  نیز در پیج مارکت شهر با کیفیت و قیمتی بی نظیر قابل مشاهده وخرید است.                                                                  هم اکنون تماس بگیرید  میزبان صدای گرمتان هستیم     پشتیبانی 09033998338
پشتیبانی آنلاین